شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی_انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد
سرخط خبرها

فرمانده نیروی زمینی سپاه: رفع مشکل تنش آبی را در کشور دنبال می‌کنیم| خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم

  • کد خبر: ۱۶۴۶۶۹
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
فرمانده نیروی زمینی سپاه: رفع مشکل تنش آبی را در کشور دنبال می‌کنیم| خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: گرچه مسئولیت ما ایجاد امنیت است و باید کار‌های سخت نظامی انجام دهیم، اما به عنوان پاسدار انقلاب رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم افتتاح پروژه آب‌رسانی به روستا‌های استان کردستان، با تقدیر از دست‌اندرکاران پروژه‌های آبرسانی و مرد م‌یاری در کشور و کردستان، اظهار داشت: رفع موضوع تنش و چالش‌های آبی که در سطح کشور داشتیم در قالب پروژه‌های مختلف در سطح کشور دنبال شد و پروژه‌های متعددی در این راستا توسط سپاه در حال اجراست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: سپاه اکنون در مناطق مرزی و کمتر برخودار مشغول خدمت‌رسانی و آبرسانی است؛ بر خود وظیفه می‌دانیم از تمام کسانی که در مسیر رفع تنش آبی کشور تلاش می‌کنند تقدیر کنم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری کل این پروژه‌ها باشیم.

سردار پاکپور عنوان کرد: سپاه از اول انقلاب تاکنون در منطقه کردستان و آذربایجان غربی حضور مستمر داشته و در کنار ایجاد امنیت، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی را از برنامه‌های اساسی قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: وقتی در سال ۸۸ مسئولیت امنیت جنوب شرق کشور به نیروی زمینی سپاه واگذار شد و شهید شوشتری به عنوان فرمانده آن منطقه منصوب شد، به موازات و در کنار کار‌های امنیتی کار‌های مردم یاری شدت گرفت و در برخی موارد ۲ برابر کار‌های عملیاتی، کار‌های مردم‌یاری انجام می‌دادیم. چون مردم آن منطقه مشکلات زیادی داشتند، موضوع جدی سپاه، مردم‌یاری شد.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: موضوع تنش آبی در کردستان از ۲ سال قبل مطرح شد و رفع این مشکل در اولویت دولت قرار گرفت. سپاه با تمام امکانات در راستای رفع تنش آبی در کردستان ورود کرده و با گذشت ۱۰ تا ۱۱ ماه از شروع پروژه‌های رفع مشکل آب در کردستان، بیش از ۳۶ درصد کار انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد: با وجود تمام مشکلات، سپاه و وزارت نیرو دست به دست هم داده‌اند تا مشکل تنش آبی را در کل کشور به ویژه در نقاط مرزی و محروم حل کنند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مشکل مردم را رفع کنیم.

سردار پاکپور افزود: گرچه مسئولیت ما ایجاد امنیت است و باید کار‌های سخت نظامی انجام دهیم، اما به عنوان پاسدار انقلاب رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می‌دانیم و یکی از اساسی‌ترین کار‌های ما مرد م‌یاری است چرا که معتقدیم کار‌های مردم یاری امنیت پایدار را به دنبال دارد. رفع مشکلات مردم در امنیت پایدار و عمق‌بخشی به امنیت تاثیر فراوانی دارد و ما برطرف کردن مشکلات و فراهم شدن امکانات در نقاط مختلف در ارتقای امنیت و عمق‌بخشی به امنیت دیده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: کار آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان با همین دیدگاه به سپاه واگذار شده و امروز بخشی از این روستا‌ها افتتاح و مابقی نیز با سرعت اجرا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->